Seurakunnassa tapahtuu monenlaista aikuisille, voit tulla mukaan kerhoihin, piireihin, erilaisiin tapahtumiin ja illanviettoihin.

Lisätietoja löytyy Tapahtumat kohdasta.

jos jotakin ohjelmaa tai tapahtumaa kaipaat, ole rohkeasti yhteydessä seurakunnan työntekijöihin, niin suunnitellaan yhdessä!

Käsityöpiiri

Kokoontuu joka toinen maanantai klo 14 seurakuntatalolla.

Teemme hyvää käsillä, valmistamalla omista ja lahjoitetuista langoista erilaisia neuletöitä, niille jotka tarvitsevat. Työn alla on omavalintaisia töitä ja joskus yhteisiä isompia projekteja.

Tule yhdessä kahvikupposen ääreen neulomaan ja virkkaamaan.

Meidän olohuone

Kuukauden viimeinen maanantai klo 18

Tule istumaan iltaa, rupattelemaan, pelailemaan yms.
Tarjolla kahvia ja teetä.
Voit ottaa myös lapset mukaan.
Ilta on tarkoitettu aivan kaikille, jotka haluavat yhdessä kokoontua.
Illasta vastaa seurakunnan vapaaehtoiset.

Villasukkia

KIRKKOKUORO

Harjoitukset Aatoksessa keskiviikkoisin klo 14.30-16.00.

Seurakunnassamme toimii pieni kirkkokuoro, johon ovat kaikki yhdessä laulamisesta kiinnostuneet tervetulleita, laulukokeita ei pidetä. Laulamme tuttuja hengellisiä lauluja ja virsiä ja toki opettelemme myös uusia lauluja. Esiinnymme muutamia kertoja vuodessa jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme!

Olotila

Joka toinen keskiviikko klo 13.00 Aatoksessa.

Eläkeläisille; kahvit, hartaus ja jutustelua.