Nimikkolähettityö Ruoveden seurakunnassa

Suomen Lähetysseura

- Botswana Tsholofelong: syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten tukiohjelma.

- Taiwan:

Minna Rikkinen, teologian tohtori, pastori

* Asiantuntija, kirkon johtaminen ja organisaation kehittäminen

Ari Hukari, teologian tohtori, pastori

* Asiantuntija, johtaminen ja teologinen koulutus

Kannatuskolehti:

IBAN: FI38 8000 1400 1611 30

BIC: DABAFIHH

viitenumero 4074 6340 0305 7568

Ev. lut. lähetysyhdistys Kylväjä

Liisa ja Mikko Puhalainen, pakolaistyö/Kreikka

Oheisesta linkistä voit tilata Puhalaisten kiertokirjeen:

https://www.kylvaja.fi/yhteystiedot/puhalaiset/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

"Olemme Puhalaisen Mikko ja Liisa ja toimimme Kreikassa etenkin persiankielisten pakolaisten parissa. Tehtävänämme on Kylväjän liikkeellä olevien kansojen parissa tehtävän diasporatyön kokonaisuuden rakentaminen osana yhteistyöverkostoamme. Diasporatyömme painopiste on kristinuskolta suljetuista maista lähtöisin olevissa ihmisissä. He edustavat kansoja, joiden keskuudessa on vain hyvin vähän Jeesukseen uskovia, ja heillä on ollut rajallinen mahdollisuus kuulla evankeliumia.

Yhtenä keskeisenä tehtävänämme on pakolaistaustaisten uusien kristittyjen koulutukseen, varustamiseen ja yhteiseen tehtäväämme osallistamiseen liittyvät asiat. Mikko toimii myös diasporatyön työaluevastaavana sekä vastaa Kylväjän työstä Keski-Aasiassa ja Itä-Afrikassa."

Jos haluat tukea Puhalaisten nimikkolähettityötä Lähetysyhdistys Kylväjän kautta:

IBAN FI57 4405 0010 0212 96

BIC: ITELFIHH

viitenumero 3002 17732 05181

Kirkko tarjoaa luottamuksellista keskusteluapua puhelimessa ja verkossa, missä tahansa. Voit ottaa yhteyttä myös omaan seurakuntaasi.

Keskusteluapua eri elämäntilanteisiin