Apua ja tukea kotiseurakunnasta

Voit ottaa yhteyttä seurakuntamme hengellistä työtä tekeviin, kun kaipaat kuuntelijaa, hengellistä tukea tai asioiden järjestelyapua.

Keskustelut ovat luottamuksellisia. Voit keskustella kanssamme pääosin puhelimitse tai sähköpostitse, osoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@evl.fi.

Sinua palvelevat:

Ville Vauhkonen, seurakuntapastori p. 040 804 9577

Auli Nummenmaa, diakonissa p. 040 804 9574

Mirja Latva-Laturi, kanttori p. 040 804 9575

Eeva-Kaisa Paloviita, vt kanttori p. 040 804 9573

Perheasiain neuvottelukeskuksesta voi hakea apua erityisesti parisuhteen ja perheen kysymyksiin.

Perheneuvonta on Tampereen seurakuntayhtymän ja Tampereen ympäristöseurakuntien ylläpitämää ja kustantamaa palvelua ja on kaikille asiakkaille maksutonta ja luottamuksellista. Perheneuvonta palvelee myös ruovesiläisiä.

Yhteydenotot:

Puh. 040 8048 100, varmimmin ma-pe klo 9-11 sekä ma ja ke klo 13-15.

Käyntiosoite: Hämeenkatu 28, 4. krs.

perheneuvonta.tampere@evl.fi

Perheneuvonnassa on mahdollista keskustella koulutettujen ammattilaisen kanssa parisuhteesi tai perheesi vaikeuksista tai oman elämäsi solmukohdista. Voit tulla yksin, parina tai perheenä. Palvelu on maksuton.

Kirkon perheneuvonta auttaa maksutta

Apua suruun