Kansainvälinen diakoniatyö

Kansainvälinen diakonia on kirkkojen tai kristillisten järjestöjen kansainvälistä avustustoimintaa, jolla tuetaan paikallisten kirkkojen diakoniaa.

Ystävyysseurakuntatyö

Ruoveden seurakunnalla on ystävyysseurakuntatyötä Hallisten Pyhän Annan seurakunnan kanssa, Viljandimaan maakunnassa, Virossa. Ruoveden seurakunta osallistuu vuosittain yhdessä muiden seurakuntien kanssa ystävyysmatkalle Hallisteen ja tukee seurakuntaa talousarviomäärärahoin.

Vierailut lujittavat kristittyjen yhteyttä ja vuosien saatossa syntyneitä ystävyyssuhteita.

LIITTEEN KUVA

Hallisten kirkko

Löydä paikkasi vapaaehtoistyössä!

Seurakunnassa on paljon tilaa auttaville käsille ja kulkeville jaloille. Voit tulla mukaan auttamisen halusta, taitojasi kehittämään tai ihan vain viihtymään yhteisen tekemisen merkeissä!

Vapaaehtoistoiminta tarjoaa myös ystävyyssuhteita ja vastapainoa tavalliseen arkeen. Et tarvitse erityisiä taitoja: tule omana itsenäsi.

Osallistumisen mahdollisuuksiin voi tutustua myös Osallistu toimi, vaikuta - sivun kautta.