Nuoret

Jossain vaiheessa vaan alkaa tajuta, miten paljon elämä on omia tekoja ja valintoja. Omien rajojen ja mahdollisuuksien löytäminen on hienoa. Aina sitä ei tee täysin tyylipuhtaasti, mutta säheltäminenkin kuuluu elämään.

Nuorisotyön tavoitteena on tukea nuoren hengellistä kasvua ja auttaa löytämään oma paikka seurakunnassa. Pyrimme matalankynnyksen toimintaan, jossa nuoria ei erotella. Uskonelämän hoitaminen tuodaan luontaiseksi osaksi nuoren elämää.

Seurakunnan nuorisotyöntekijä tekee töitä nuorille. Jos kaipaat kuulijaa ja keskustelijaa, voit ottaa yhteyttä. Nuorisotyöllä on myös  Facebookissa omat sivut: Ruoveden seurakunnan nuorisotyö

Kevätkausi 2017

Nuorteniltoja pidetään seurakuntatalolla joka  keskiviikko klo 17 - 19 alkaen 18.1.

Tervetuloa mukaan toimintaan!