Hei!

Olet muuttanut Ruovedelle ja samalla liittynyt Ruoveden seurakunnan jäseneksi. Tervetuloa osaksi seurakuntaamme! Seurakunta ei ole vain seurakunnan työntekijät tai luottamushenkilöt, vaan noin 3200 jäsentämme. Olet yksi meistä!

Haluamme kulkea kanssasi elämäsi eri vaiheissa. Seurakunnan yhteisen uskon mukaan Jumala kantaa elämäämme. Seurakunnan keskeinen olemus ja tehtävä on elää todeksi uskoa kolmiyhteiseen Jumalaan Ruovedellä tässä ajassa.

Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan seurakuntamme elämään! Voit tulla kantamaan vastuuta ja toimimaan yhdessä toisten kanssa, tai yhtä hyvin hiljentymään ja kuuntelemaan. Erityisesti kutsun sinua mukaan seurakuntamme messuihin ja jumalanpalveluksiin, jossa rukoilemme toinen toistemme puolesta ja kokoonnumme yhteiseen ehtoollispöytään.

Seurakunnan työntekijät ovat sinua varten. Ole rohkeasti yhteydessä tai tule juttelemaan. Lisää toiminnastamme voit lukea viikoittain Ruovesi-lehdestä ja verkko-osoitteesta www.ruovedenseurakunta.fi

Toivotan sinulle hyvän Jumalamme siunausta uuteen elämänvaiheeseesi!

Jukka Taskinen

vt.kirkkoherra